Monday, March 26, 2007

macam-macam

dh lama ek aku x update chita aku ni..emmm..minggu2 lps byk perkara yg berlaku...
laki aku pegi sabah..datg keja nek moto..anak aku demam...la ni aku lak demam...:(.

laki g sabah,
awal kata 20hb,tetiba ari 14hb dah pegi..kelam kabut jdnya..mana la sedara aku dr jerlun(kedah)mai sini..mlm 2 laki aku nek bas kt manjung kul 12mlm.esok awal katanya flight kul 5ptg..tiba2 laki aku call dh nak nek flight dah kul 2ptg..ee..penin..penin..sampai sabah kul 5ptg...kapal lak nk ke pulau kul 8mlm so tekejan2 la laki aku wat keja..emm...

datang keja nek moto..
disobabkan aku xleh wak keta so terpaksa la nek moto...ari 1st pengasuh anak aku meh ambek anak aku kt umah(bertuah kan aku)..sbb mlm tu aku tido sorang..besoknya si"itot" temankan aku so leh la aku htr anak aku nek moto..besoknya pulak si comel dila temankan aku sampai la laki aku balik..cayanggg dila..tima kasih byk2 ek..

anak aku demam,
paham2 la bila papa tgglkan anak kesayangan lama2..so anak aku pun demam la rindu..seb bek la dia demamm tu papa dia dh blk dia...lega rsnya..

No comments: