Thursday, March 1, 2007

gerammmmm.....

aku xtau la nk hbq cam na..mmg aku geram tui la..cuba la jgn kacau hidup aku boleh dak???nk jd crita ada la pompuan ni..emm lntk hang lah..
emm..tahniah wat laki aku coz nek pangkat(kecik je)tetap bersyukur...alhamdulillah....amin..

kat opis aku ni ada budak2 prktl..ada sorang tu dia br dpt ilmu br dr supervisor dia...tahu apa dia wat lps tu..ekkekek..
terus praktikkannn....nak tahu apa ilmu tu..ha ni nk bgtau...
ilmu itu adalah bagaimna meggunkan dawai utk bukak cdrom drive...hbh smua pc kt sini dia try...hhahahhahahah....yang sorang lg lak salah psg cabel HDD lps tu dok pening FDD x detect ..check bios FDD(floppy x detect)upa2nya tak psl cable...aiiii apa nk jadi nih....seb bek la ada supervisor baik...(mat chap)...
dah kul 530 aku nk cau cin cau....

No comments: