Sunday, September 13, 2009

sudah suratan takdir aku begini..

nk slhkan diaa...tak blh...nk slhkan diriku..mmg aku yg beslh..smuanya sudh srtan..aku ptt mnrimanya dgn hati yg terbuka..redha ats sglanya..mmg dia BKN TMN HIDUP untku..

knp..mgapa..dl aku xpk pjg..aku tak mlht ms dpn yg mmbhagiakan ku..pdhl kelebihan smua ada pdnya..itulah yg diktkan JODOH...dh mmg xdak jodoh aku dn dia..

tp..sribu penyesln msh ada pdku..byk kslpn yg aku wat yg merugikan diriku..kesnya kini ku teeersa...seksanya....aku hrs kuatkan hati..tabhkan diriku..lalui kehidpn ari2 akn dtg..skrg ini aku byk pkkan bnda2 yg -tive..aku xptt pk cam tu kan..hatiku byk mmberontk inginkan KEBEBASAN..aku hrs pk ke hdpn..xperlu lg mengingt perkra lalu...aku amt berharp dia dpt menjd tmnku hinga akhir hayat...maafkan aku krna tlh mensia2kan kasih sygmu thdp ku dl..kini aku sdh menrima blsannya..maafkan aku..
inilah UJIAN PLG BESR hars ku harungi...YA ALLAH BERILAH AKU KEKUATAN..

No comments: