Thursday, August 27, 2009

kini kembali...

dh lm aku benti nulis blog2 nihh...almaklumlah aku pn la ni dh x keja dpn pc..aku la ni keja cam tazen lak...hahhaha..ari2 aku jerit kt ank hinduu.....tensionnn!!!!!tp nk wat cam na dh rezeki aku kan...

naluriku...
tak tau nk habaq n luahkan cam na....aku pun nek penin dh ni..penin lalat ka lebah ka tebuan ka i do no lahh...tp hatiku slalu duk pikiaq tutttttt...waawawawaaaaaaaaaaaaa..nak teriak pun ada nih...YA ALLAH KUATKAN IMANKU....BERILAH AKU KETABAHAN HADAPI DUGAAN INI...

sempena bulan baik bulan ramadhan ni harp2 aku leh la lupakan smuanya..hidup hrus dn wajib ditrskan demi ank2ku...

aku mesti kuat...kuat..kuatt...lupakan...lupakan...(hanya aku yg tau nk lupa apa...)heheehe..ceria2kan lah diri anda...aminn...

slamat berposa smua kawn2....

No comments: